środa, 2 stycznia 2013

2./ recenzja #1

Cześć kobietki!
Dziś postanowiłam przedstawić Wam recenzję Jedwabistego musu do ciała.

Mus jest z firmy AVON, z serii Planet Spa. Na pewno wiele z Was już go testowało, mnie bardzo urzekł ten produkt dlatego chyba wybrałam go jako pierwszy :-). Jest to jedwabisty mus do ciała Masło Shea i Trufla czekoladowa. Należę do tych, którzy uwielbiają czekoladę, więc pewnie dlatego tak bardzo przypadł mi do gustu! Zdecydowanie go polecam, ponieważ poza pięknym zapachem daje skórze pełne nawilżenie co zapewnia Masło Shea. Jest również dobry aby troszkę przyciemnić swoją skórę, ponieważ jest to balsam brązujący. Co prawda nie jest to napisane na etykiecie produktu, ale kiedy aplikujemy go na skórę, efekty naprawdę widać. Szkoda, że nie mogę pokazać zapachu kobietkom, które jeszcze nie miały okazji go poznać, uwierzcie -jest naprawdę cudowny!


Opakowanie zawiera 200 ml i kosztuje ok.20-30zł, chociaż ostatnio widziałam w promocji, za jedyne 9,99 zł! :-)
Czy kupię jeszcze raz? - Zdecydowanie tak!
Buziak!

1 komentarz:

  1. Widzę, że to Twój początek. Zapowiada się bardzo dobrze, życzę powodzenia i z przyjemnością obserwuję ;)
    zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń